miercuri, 23 noiembrie 2011

Online Shopping cu Lyoness. Primiți bani înapoi în mod simplu, sigur și comod.


1. Cum funcționează Online Shopping cu Lyoness?


Înregistraţi-vă şi logaţi-vă apoi cu numele de utilizator şi cu parola personală pe www.lyoness.net. După logare puteţi căuta partenerii comerciali doriţi la opţiunea căutare comercianţi sau la prezentarea magazinelor.

 

2. La ce magazine pot să fac cumpărături?

Dacă aţi găsit partenerul comercial Lyoness dorit, daţi click pe siglă sau pe butonul „Către Onlineshop“. Magazinul dorit se deschide într-o fereastră nouă iar dvs. puteţi face cumpărături la partenerul comercial conform condiţiilor sale de utilizare. Mai multe informaţii despre Online Shopping găsiţi în FAQs.

 

 

3. Când primesc bani înapoi?


În decurs de 24 ore, cumpărătura dvs. va fi afişată online în punctul de meniu la „Cumpărăturile mele“ / „Cumpărături deschise“. Îndată ce cumpărătura dvs. este încheiată complet, cu luarea în considerare a termenului limită de returnare şi a termenelor de livrare, veţi primi restituirea în contul dvs. de plăţi.

preluare de pe sursa: www.lyoness.net

 
PS – CAUTAM COLABORATORI IN ROMANIA SAU IN STRAINATATE, care sa dezvolte reteaua LYONESS in favoarea lor si a prietenilor lor.

Cetatenii romani cu domiciliul in Romania, dar si in strainatate (USA, UE, America Centrala sau de Sud, Asia, Africa Australia sau Oceania), care vor sa obtina gratuit cardul CASH BACK de la comunitatea de cumparatori Lyoness, sau care doresc informatii suplimentare despre avantajele banesti ale cumparaturilor sau ale parteneria-tului de afaceri (bussines partner) in sistemul Lyoness, pot timite mesaj in acest sens la adresele de email: office_about.lyoness@yahoo.com ori despre.lyoness@yahoo.com si vor primi informatiile si indrumarile necesare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu